Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych, socjalnych oraz ciągach komunikacyjnych zgodnie z harmonogramem. Uzupełnianie materiałów higienicznych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne). Dbanie o estetykę i porządek w obrębie wejścia do budynku i terenów przyległych. Obsługa domofonu: odbieranie zgłoszeń i otwieranie drzwi osobom uprawnionym. Nadzór nad wejściem do obiektu: kontrola dostępu i reagowanie na próby wejścia osób nieupoważnionych. Udzielanie podstawowych informacji petentom i kierowanie ich do odpowiednich pracowników lub pomieszczeń. Monitorowanie i zgłaszanie przełożonemu wszelkich nieprawidłowości, usterek technicznych oraz sytuacji mogących stwarzać zagrożenie. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z charakteru zajmowanego stanowiska.
StPr/25/0474
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN