Zamknij

Jak założyć najlepszy salon optyczny w mieście? - ORŁY Optyki

14:49, 24.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:49, 24.08.2020

Sprzedaż szkieł oraz oprawek do nich może być bardzo intratnym i dochodowym zajęciem, w związku z rosnącą liczbą osób, które mają problem ze swoim wzrokiem. Jest to jednak pomysł na biznes, który może zrealizować dosłownie każdy chętny przedsiębiorca. Jak się za to zabrać i zostać najlepszym w branży?

Lokalizacja salonu optycznego

Jest to ważny element, który będzie kształtował zyski naszej firmy. Tutaj nie liczy się tylko ruchliwa ulica, przy której sklepowych wystawach często zatrzymują się przechodnie. Rozejrzyjmy się za punktami blisko przychodni, szpitali czy prywatnych gabinetów lekarzy okulistów. Chyba że sami planujemy zatrudnienie okulisty lub optometry w naszym salonie optycznym w Łodzi, wówczas lepiej postawić na galerie i pasaże handlowe. Im więcej osób zajdzie do nas „przy okazji” większych zakupów tym lepiej.

Salon optyczny – pracownicy, kwalifikacje

Otworzyć salon optyczny w Polsce może każdy. Nie musimy mieć specjalistycznego wykształcenia kierunkowego w tym celu. Wystarczy założyć firmę i gotowe! Jednak każdy się zgodzi, że na wyrobie szkieł do okularów trzeba się znać. Dobór oprawek czy szkieł kontaktowych też wymaga od sprzedających wiedzy. Zadbajmy więc o to, by nasz personel był wykwalifikowany, a wyrób szkieł powierzmy szlifierzowi optykowi. Nie musimy od razu zatrudniać lekarza okulisty na pełen etat – wystarczy, że będzie nasz salon odwiedzał np. raz w tygodniu.

Salon optyczny na miarę ORŁÓW

Dobrze prosperujący zakład optyczny zostanie szybko doceniony przez naszych klientów. Musimy tylko im to umożliwić – załóżmy profil na Facebooku naszej firmy i zadbajmy by jej poprawne dane znalazły się na Google Maps. To sprawi, że wielu zadowolonych da upust swoim emocjom w postaci pozytywnej oceny na portalach. Jest ona istotnym krokiem do zdobycia tytułu Orła Optyki (https://www.orlyoptyki.pl/). W plebiscycie może wziąć udział każdy przedsiębiorca zupełnie za darmo. Jako kryterium wyboru najlepszego uznaje się oceny użytkowników z portali typu Med24, Zumi, Facebook czy Google Maps. Ich łączna średnia musi być równa lub wyższa 8.0 (max: 10 pkt). W ramach wygranej dane salonu optycznego trafią do zestawienia laureatów miasta, wg adresów działalności. Zwycięzcy mogą ubiegać się o uzyskanie materiałów marketingowych, które pomogą im promować się w sieci i poza nią.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%